Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím nory !!

Ano bravo, bych zvolal, ale nemohu, nebo Vám tam schází, to, že králíci byli dva a ten druhý byl černý, ten vyjadřoval zlo a co Boha se týká toho máme každý v sobě jen nebývá s Námi v hrobě, jen někteří ho v sobě najdou a pak zázraky dovedou na tomto světě vytvořit. Kde Bůh nenadělil, těžko s tím něco naděláme a tak nevím co s Vámi to udělá, až i mezi řádky mou odpověď najdete. Pro Boha, proč jsme na tomto světě a tak jsem si i Sám odpověděl, ale někdo je zde na tom to světě, pro toho králíka buď, pro bílého a někteří pro toho černého, každý máme svobodou vůli, abychom se sami rozhodli.

0 0
možnosti

Zemřel syn Boží; je to uvěřitelné, neboť je to nesmyslné; a pohřbený vstal z mrtvých; je to jisté, protože to je nemožné ;-)

Tertulianus - De carne Christi

0 0
možnosti

Má to výbornou pointu.

Jen pro doplnění bych uvedl jednu citaci z Bible, která o Bohu říká toto (Jób 9,11):

" Jde-li mimo mne, nevidím ho, míjí-li mě, ani ho nepostřehnu."

1 0
možnosti

No pokud bůh existuje, ale projevuje se tak, že se vlastně vůbec neprojevuje, že si těch jeho projevů či neprojevů vůbec nevšimnu, tak zcela logicky vyplývá, že není nejmenší důvod se k němu modlit, či ho nějak uctívat...

1 0
možnosti

"Svoji pravdu". Omyl mnoha lidí, že existuje něco jako "moje pravda". Tento způsob uvažovaní stojí v přímém rozporu vůči zákonu non-kontradikce.

0 0
možnosti

Na otazku bozi existence jeste existuje jedna odpoved - je mi to jedno

2 0
možnosti

M49i28r78e26k 94P75i16f18k81a

12. 11. 2014 13:07

Může mi být jedno, že existuje gravitace?

0 0
možnosti
Foto

R^ A jinak, každý máme boha v sobě. Atˇ jej nazýváme jakkoli;-)

1 2
možnosti

Ja v sobe boha nemam, proto nic takoveho nijak nenazyvam...

1 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1598x

Seznam rubrik