Diskuse

Babiš chce řídit stát jako firmu? Teď má možnost to prokázat.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky mám na politiky pifku, a konkrétně této kauze jsem se věnoval ve svém blogu 21. 1. Jenže, zase se NIKDO a NIKDY nedozví, KDO, KDE a v ČEM vlastně pochybil. Jisté je opět jenom to, že to zpětně zaplatíme VŠICHNI! A kdo zaplatí všem ostatním systémem okrádaným občanům, když se na tom ve spoustě případů podílejí právě i soudci...?

0 0
možnosti

Před časem jsem zde z dostupných údajů porovnával množství právníků včetně soudců i státních návladních v ČR, Francii a Německu. Překvapilo mne, že na milion obyvatel jich máme výrazně více než Frantíci ale málo proti Německu. Kde jsem očekával, že při německém smyslu pro Ordnung, Fleiss, kázeň to bude opačně.

0 0
možnosti

A jak je chcete propustit? Jako nejakeho kopace kanalu? To bohuzel nejde.

0 0
možnosti

Změnil bych zákon.

2 0
možnosti