Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z rozhovoru s prof. Vladimírem Franzem:- Jak Pussy Riot hodnotíte po umělecké stránce?- Jejich uměleckou stránku jsem dosud nezaregistroval.

Tohle je možné jenom v EU... být oceňovaným "umělcem" bez tvorby. Zítra půjdu do Národní galerie, přinesu tam prázdný list papíru a řeknu, že jsem slavná malířka. Očekávám výstavu a pozvání na mezinárodní konference ;-D

59 6
možnosti
JD

má to jen jednu drobnost - nejste  slavná malířka.... A kromě pár článků na blogu jste nevytvořila nic. Ani jste se jakkoli nikde nijak neprezentovala. 

V tom je možná ten rozdíl.

5 12
možnosti
OP

Pane autore, zkontaktujte skupinu a nabídněte jí prostor pro představení. Možná pak pochopíte, že tyto dívky a ženy jsou především politické aktivistky, které se snaží o změny v Rusku

7 13
možnosti
Foto

Dobrá sonda do "Pražské kavárny".

26 2
možnosti
MT

Tak jste zinstenoval etudu na téma prudící divák a profesionální odpovídač, podle snadno předvídatelného scénáře. Čekal jste něco jinýho? :-)

13 1
možnosti
DP

D82a91d61a13k 84P11e16t65r

26. 11. 2014 12:51

Skvělá myšlenka. Kocáb jako předskokan by také sedl.

16 2
možnosti

I36v29o 10Ž20á79č63e65k

26. 11. 2014 12:27

Ale jo. Já se na ten koncert dívat nebudu, ale klidně to zaplatím. Už jsem v životě zaplatil tolik věcí, o které jsem nestál...

1 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1598x

Seznam rubrik